Articles from January 18, 2021

Die drei Dinge, die Fahrer an Radfahrern nicht mögen

Meine nicht-radfahrenden Begleiter scheinen drei grundlegende Fragen bezüglich des Radfahrens zu haben. Ihre erste Anfrage ist der Grund, warum Radfahrer zwei und drei Fuß vom Straßenrand entfernt fahren? Der zweite Grund ist, warum sie nicht die Wege nutzen, die für sie gearbeitet wurden, anstatt unterwegs zu sein. Die letzte grundlegende Frage, die Nicht-Radfahrer stellen, ist, warum sie Stoppschilder fahren oder sich dem Anhalten widersetzen, wann immer sie können. Ich werde jede dieser Anfragen entgegennehmen und eine Antwort anbieten, die dazu beitragen kann, einen Teil der Enttäuschungen zu beseitigen, die Nicht-Radfahrer mit Radfahrern unterwegs haben.

Ich muss zwei Dinge ansprechen, bevor ich mich mit den Anfragen befasse. Zunächst wird zwischen Radfahrern und Radfahrern unterschieden. Fahrradfahrer schätzen im Allgemeinen die Perspektiven, machen ein wenig Bewegung und bewegen sich zwischen verschiedenen Orten. Radfahrer stellen sich allgemein heraus und versuchen, ihre Impulse hoch zu halten. Ich brauche außerdem ehrlich gesagt, ich schütze nicht, wie ein paar Radfahrer fahren, noch gebe ich den Fahrern einen Pass für ihre Unhöflichkeit. Ich werde wahrscheinlich Fahrer, die keine Radfahrer sind, anweisen – auch keine Versammlung abschirmen. Meine Angst ist, wenn Fahrer unhöflich und verwirrt von Radfahrern sind, wird dies zu einem riskanten Umstand für alle Radfahrer.

Die Hauptfrage ist – aus welchem ​​Grund fahren Radfahrer ein paar Meter vom Rand entfernt? Es ist eine Sicherheitsmethode, nicht “Ich werde rücksichtslos sein!” Radfahrer werden dazu erzogen, drei Fuß vom Straßenrand entfernt zu bleiben, um sicherzustellen, dass die Fahrzeugführer sie sehen und sich verspäten. Wenn ein Radfahrer nicht direkt am Rand fährt, neigen die Fahrzeuge dazu, sich nicht zu wiegen und sich dem Fahrer zu nähern. Es dauert dann nur eine kurze Zeit, bis ein Fahrzeug übermäßig nahe kommt, übermäßig schnell fährt und entweder den Radfahrer trifft oder ihn von der Straße rennt. Jedes Ergebnis kann für die Radfahrer gefährlich sein. Wohlfühlspezialisten haben herausgefunden, dass der sicherste Weg für einen Radfahrer, mit Fahrzeugen unterwegs zu sein, darin besteht, den Weg zu kontrollieren und die Fahrzeuge moderat zu machen. Ich denke, einige Radfahrer nehmen dies zu den Unverschämten und nehmen einen großen Teil des Weges ein, ohne Fahrzeuge passieren zu lassen. Wenn Sie einen Radfahrer sehen, der drei Fuß vom Straßenrand entfernt fährt, tun Sie dies, um geschützt zu bleiben und nicht rücksichtslos zu sein. (Es besteht ebenfalls die Gefahr, dass Sie übermäßig nahe an der Schulter (oder einem linken Fahrzeug) fahren und zuschlagen.)

Die nachfolgende Untersuchung lautet: Aus welchem ​​Grund nutzen sie nicht die Methoden, die für sie gearbeitet wurden, anstatt unterwegs zu sein? Es gibt einige unglaubliche Möglichkeiten für Radfahrer und viele nutzen sie. Es sind normalerweise alte Eisenbahnschienen. Wir haben einige unglaubliche Radwege hier in Zentral-Indiana. Ein Modell ist der Cardinal Greenway Rail-Trail, der nur etwa 60 Meilen durchquert; Ein weiterer Grund sind Abschnitte des Monon Trail, die sich zum Radfahren als außergewöhnlich herausstellen. Dies ist nicht die Art und Weise, auf die die Mehrheit meiner Nicht-Radfahrer-Begleiter anspielt. Sie brauchen Radfahrer, um auf den Straßen durch die Stadt zu fahren. Diese sind unglaublich für Fahrradfahrer, Spaziergänge, Laufen und so weiter; Sie arbeiten nicht für Radfahrer. Wie oben erwähnt, fahren Radfahrer nicht von Direkt A nach Punkt B, sondern trainieren und müssen ihre Impulse hoch halten. Dazu fahren sie 60 Minuten zwischen 18 und 23 Meilen. Diese Wege sind nicht für Radfahrer gedacht oder gedacht, die so schnell fahren. Sie haben Stöße, eine Menge Kreuzungen, Menschen, die spazieren und rennen, es gibt Eckzähne und Felsen und so weiter

Die letzte normale Frage, die Nicht-Radfahrer stellen, lautet: Aus welchem ​​Grund fahren sie Stoppschilder oder lehnen das Anhalten ab? Dies könnte das sein, was Nicht-Radfahrer am verrücktesten macht, und ich gebe zu, dass ich ebenfalls dafür haftbar bin; Die überwiegende Mehrheit von uns tut es. Das heißt nicht, dass es richtig ist. Radfahrer sollten niemals Stoppschilder fahren und sollten in jedem Fall an Kreuzungen verspätet sein. Die Erklärung dafür ist jedoch, dass wir versuchen, unseren Puls hoch zu halten und unsere Schuhe in die Pedale geschnitten werden. Für den Fall, dass ein Radfahrer ausclipsen und anhalten muss, ist viel Energie erforderlich, um erneut zu starten. Ihre Impulse werden ebenfalls stark abfallen. Ich denke, wir Radfahrer müssen uns mit diesem Thema befassen. So schnell wie möglich in die Nation hinauszukommen, ist in jedem Fall die beste Antwort für mich. Noch einmal, ich schütze kein schreckliches Verhalten, aber als Fahrer habe ich auch keine Lust, jemanden auf einem Fahrrad zu schlagen, unabhängig davon, ob es sein / ihr Problem ist. Als ich merkte, dass die meisten Radfahrer es ablehnen, wieder nach unten zu fahren und sich zu lösen, versuche ich für einen Versuch, ihnen Luft zu verschaffen. (Es gibt außerdem das Problem, dass Sie Ihre Kraft verlieren, wenn ein schneller Check abläuft und kurz vor dem Betreten und der Konvergenz Sie häufig weitermachen können!)

Zusammenfassend lässt sich sagen, dass Radfahrer nicht unhöflich sind, wenn sie drei Fuß vom Rand entfernt fahren. Sie werden angewiesen, dies aus Gründen des Wohlbefindens zu tun. Sie fahren nicht auf den Wegen herum, da die Wege nicht für Radfahrer gedacht sind, die 17 bis 20 Meilen pro Stunde fahren. Schließlich lehnen sie es ab, anzuhalten, obwohl sie dies nicht sollten, mit der Begründung, dass sie ihren Puls halten müssen und keine Lust haben, sich zu lösen. Mir ist klar, dass wir gelegentlich verblüffend sein können, aber bitte zeigen Sie Zurückhaltung, verlangsamen Sie und gehen Sie nicht zu nahe heran. Radfahrer haben ähnliche Rechte, die Straße als Fahrzeuge zu nutzen. Deshalb müssen wir herausfinden, wie wir sicher zusammenfallen und an der Fahrt teilnehmen können.

Cycle Your Way To Weight Loss

Of the multitude of potential activities there are to assist you with getting in shape, cycling is truly outstanding.

In the event that you need to get more fit and are searching for the ideal exercise, or in case you’re searching for an extraordinary calorie consuming activity to add to your activity collection, this article is for you.

We’ll disclose to you why cycling is so incredible and how it can help you, what you’ll have to begin and give supportive clues that will assist you with cycling adequately and securely for the remainder of your life.

The advantages of cycling

Cycling has numerous medical advantages, especially for those that need to shed pounds. Here are only a portion of the extraordinary parts of cycling:

o Cycling is one of the least demanding high impact exercise activities to begin with in light of the fact that it offers an exceptionally wide scope of preparing forces, including low degrees of power.

o Cycling is a non-weight bearing activity so it is simple on the joints, muscles and ligaments.

o Cycling consumes a great deal of calories (more than 500 every hour at a moderate speed for somebody gauging 80kgs).

o Cycling can be a moderately reasonable action to take an interest in.

o Cycling can be a social action and is effortlessly acted in a gathering or with family and companion.

o Cycling should be possible inside or outside.

o Cycling gives oxygen consuming preparing (for the heart and lungs), obstruction preparing (for leg muscles) and isometric (static) opposition (for the arms and different muscles in the chest area).

o Cycling should be possible moderately securely at practically any age.

o Cycling is an ideal broadly educating exercise for running, swimming, skiing, and so on and can change up any activity program.

o Cycling is getting more secure as state governments and neighborhood city boards put resources into committed bicycle tracks and assigned bicycle paths on city and nation streets.

Why cycle?

In the event that you need to get in shape, there are numerous purposes behind you to think about cycling as a component of your day by day practice system.

Here are only 10 of the incredible things cycling can accomplish for you:

1. Help you consume abundance calories and get thinner.

2. Improve your cardiovascular wellness and acquire energy.

3. Assist you with keeping away from way of life infections, for example, coronary illness, hypertension and diabetes.

4. Assist you with expanding your activity power in a moderate and controlled way.

5. Help you consolidate practice with investing energy with your accomplice, kids or companions.

6. Help you meet individuals (by joining a cycling club for instance).

7. Help you change up your present exercise schedule.

8. Help you join practice in the outside air with investigating new places and getting a charge out of new landscape.

9. Help you tone, fortify and shape the muscles in your legs, base and arms.

10. Give you practice that is anything but difficult to assemble movement (quicker and additionally longer rides) and force variety (differing your riding pace and distances) into.

What you need to begin

Probably the best thing about cycling, is the way simple and generally modest it is to begin (expecting you can ride a bicycle obviously and regardless of whether you can’t that is anything but an unrealistic issue).

Obviously there are those of us who truly get into cycling and spend a little fortune on extravagant gear, however for the individuals who simply need to begin and shed pounds, here’s elite of the supreme fundamentals you’ll require just as the discretionary additional items you ought to consider to make your riding more agreeable.

The Essentials

This is what you’ll have to begin open air cycling:

o A bicycle!

o A bicycle head protector.

o Spare cylinders, tire switches and a bicycle siphon.

o Water jug and water bottle confine for your bicycle.

o Sunglasses and sunscreen.

Discretionary Extras

Despite the fact that classed as discretionary additional items, in the event that you can bear the cost of them we suggest you unequivocally consider:

o Bike shorts (called knicks) with a decent quality chamois planted into the seat.

o Bicycle gloves with cushioned palms.

o Speedometer (to screen your distance and speed).

o Heart Rate Monitor (to assist you with managing your force).

o Mobile telephone (to call help in the event that you actually fall into difficulty).

Accommodating clues for compelling, safe cycling

Here are some useful clues to assist you with taking advantage of cycling:

Bicycle

o A modest bicycle with not many highlights is OK to begin yet we suggest as a base you get a bicycle with speedy delivery wheel center points so you can get the wheels off effectively without a spanner when you get that inescapable cut during a ride.

o Getting the privilege estimated bicycle for you is significant so visit your neighborhood bicycle shop first and ask them what the privilege measured bicycle for you is.

o There are numerous kinds of bicycles accessible from street hustling bicycles to unadulterated trail blazing bicycles and various types in the middle. Which style of bicycle is best for you relies on where you will ride the bicycle, regardless of whether you need solace or speed and the amount you need to spend.

o For those of you needing to ride just to get thinner and will do a large portion of your riding on fixed streets and bicycle ways, we suggest a half and half bicycle with street tires. Crossover bicycles will in general have somewhat more extensive wheels than unadulterated street bicycles and have a substantially more agreeable upstanding riding position.

o Setting up your seat stature is significant. You realize your bicycle seat is at the right tallness when your leg has a slight curve in it at the knee when the relating pedal is nearest to the ground. In the event that you purchase your bicycle from a bicycle shop, ensure they change your seat tallness for you.

o When it comes to bicycle costs, be set up to pay more for bicycles that are lighter in weight and have better quality fittings like pinion wheels and switches, and so forth

Protective cap

o Make sure the protective cap you wear accommodates your head appropriately.

o Of the multitude of potential spots to get by on a very tight budget cash, we suggest that this isn’t one of them – your protective cap is by a long shot the main bit of cycling gear you’ll claim.

o Generally talking, be set up to pay more cash for exceptionally light protective caps with prevalent ventilation properties.

o We energetically suggest that you try not to purchase a recycled protective cap and that you purchase your cap from a trustworthy merchant who will ensure that your cap fits appropriately.

o Modern bicycle head protectors are explicitly intended to retain a lot of the effect in a mishap and break or break all the while. On the off chance that your cap is dependent upon a sensible effect, take it to a respectable vendor for checking and conceivable substitution.

Save tubes, tire switches and bicycle siphon

o Unless you’re simply riding around your square a couple of times each week, you will require some extra cylinders, a couple of tire switches and a bicycle siphon.

o The main things about extra cylinders are that you convey in any event two of them and that they are the correct size for your bicycle.

o Tire switches are basic in assisting with eliminating and supplant your tires from the wheel edges. Just being little, these switches can undoubtedly be conveyed in a bum-sack or in a uniquely planned convey pack that fits at the rear of your bicycle seat.

o Always convey a utilitarian bicycle siphon that has the correct association for the valves in your cylinders. Most bicycle siphons have racks that permit you to connect the siphon to the edge of your bicycle for comfort.

Water jug and water bottle confine for your bicycle

o Always convey a lot of water with you when you cycle.

o Most bicycles have space for two water bottle confines within their casing.

o For exceptionally long rides, consider purchasing a hydration pack that is basically a rucksack particularly intended to convey water. These packs normally convey somewhere in the range of 1 and 3 liters of water.

o While cycling drink limited quantity of water regularly and never go longer than 15 minutes or so without taking a beverage. Since it makes you sweat, cycling makes your body utilize and lose a lot of liquid which should be supplanted to keep away from drying out.

Shades and sunscreen

o When cycling outside consistently wear shades and sunscreen except if it is promptly in the first part of the day or late at night.

Bicycle shorts (called knicks)

o Although simple on the body in general, cycling can be challenging for your posterior at first (however it before long improves the more you ride – in the event that it doesn’t consider purchasing a milder, more extensive seat for you bicycle).

o Modern cycling shorts have a chamois planted into their seat which gives additional cushioning among you and the bicycle seat and helps wick dampness away from your skin keeping you dry and assisting you with abstaining from scraping.

Bike gloves with cushioned palms

o Believe it or not, one piece of the body that can do it intense while cycling is the hands. Cushioned bicycle gloves can help lessen the tension on the hands, especially on longer rides and for the limited quantity they cost are well justified, despite any trouble.

Speedometer

o Speedometers are extraordinary at observing the speed and distance of each ride and some even gauge the quantity of calories consumed during each ride.

o By keeping an activity journal, you can utilize this important data to steadily expand your cycling distances and paces just as track your wellness progress.

o Because speedometers utilize the width of your bicycle wheels as the essential unit of measure to ascertain speed and distance, we suggest you have your speedo fitted by a respectable bicycle seller to ensure the data you’re getting is precise.

Pulse Monitor

o These truly are discretionary additional items, yet on the off chance that you can bear the cost of one, we strongly suggest you purchase and utilize a pulse screen while cycling.

o While a fundamental speedometer can help you screen speed and distance, these can be affected extraordinarily by things, for example, solid breezes and steep slopes. Pulse screens help beat the irregularities of these external impacts and are the ideal instrument to gauge your activity power.

Cell phone

o Again, these are clearly a discretionary extra yet for the wellbeing of security we generally convey a cell phone when cycling – on the off chance that you or a riding accomplice are ever associated with a mishap or can’t make it home on time as guaranteed, it’s consoling to realize that you c.